Artikel bloggers

Mari Ushar Promosi Hangat

Wednesday, December 29, 2010

Telefon...

,

Satu hari ketika baru saja tiba dari subang, aku singgah sekejap di KLCC. Aku ada something utk dibeli. Ketika aku sedang melihat barang di kedai, tiba-tiba perut aku terasa memulas. Apalagi aku pun terus bergegas ke tandas kat level tu. Masuk saja kat situ,aku tengok ada 3 bilik air. Satu tu bertutup, so aku pegi yg di sebelahnya. Baru saja aku duduk, aku terdengar suara dari sebelah.

“Haa,camna sekarang ?” Aku pun bukan suka nak berbual ngan org yg aku tak kenal kat tandas tu.

Ntah camna,akhirnya aku balas juga “Ok gak ler”

Kemudian suara tu bertanya lagi “Ko nak gi mana ni??”

Iskk..Aku mula rasa musykil skit..tapi aku kata “Aku nak balik, singgah sini nak beli barang sikit”

Lepas suara tu bertanya lagi “Bila ko nak gerak ni??”

Aku selamba jer kata “Lepas aku sudah ni, abis beli aku chow la”.

Kemudian aku terdengar lagi suara org sebelah tu berkata “Hei, aku call balik ko lepas nilah, tiap kali aku tanya soalan kat ko, mamat bodoh sebelah aku ni asyik jawap jer!!!

5 Kritikan pedas to “Telefon...”

  • December 29, 2010 at 7:28 AM
    KM7 says:

    hehe...
    kesiannya...

    delete
  • December 29, 2010 at 8:40 AM
    AVE says:

    ni cerita kau ke?bapak ar...giler malu ler kalau kena kat aku...

    delete
  • December 29, 2010 at 1:22 PM

    fauzibest5 - cite pakcik google.hehe

    delete
  • December 29, 2010 at 1:23 PM
    s h a says:

    ekeke...boleh plak cmni ek...yg org tu pon satu...nape ckp kuat sgt... :p

    delete
  • December 29, 2010 at 5:55 PM
    Sarah Abadan says:

    kahkahkah...siyes malu kalau jadi btol ni... XD
    but better u letak source link kt entry tu...aritu baru je ade satu blog ni kena serang sbb tak letak source link...wuuwuu~

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger