Artikel bloggers

Saturday, April 16, 2011

Pasangan berkahwin berbogel jimat kos pakaian

,
MELANIE SCHACHNER (dua dari kanan) dan Rene Schachner (dua dari kiri) bergambar dalam keadaan bogel di Feldkirchen, Austria baru-baru ini




FELDKIRCHEN, Austria - Satu pasangan di sini berkahwin dalam keadaan bogel manakala para tetamu lain memakai pakaian, lapor sebuah akhbar semalam.

Pasangan itu, Melanie Schachner, 26, dan Rene Schachner memilih untuk berbogel bagi menjadikan majlis perkahwinan mereka sebagai sesuatu yang boleh diingati buat selama-lamanya.

Melanie berkata: "Kami tidak malu mengenai tubuh kami dan kami mahu melakukan sesuatu yang berlainan. Ia pastinya akan menyelamatkan kos pakaian perkahwinan kami."

Dalam majlis itu, seorang pendaftar perkahwinan yang memakai pakaian menyaksikan pasangan berkenaan membaca ikrar perkahwinan. Sumber KOSMO

p/s: Dunia kini macam2 ragam. Ade sape nak try macam nie?hahaha

9 Kritikan pedas to “Pasangan berkahwin berbogel jimat kos pakaian”

  • April 16, 2011 at 11:30 AM
    schaze zainn says:

    mereka ni giler kot =,="

    delete
  • April 16, 2011 at 2:49 PM
    nano says:

    giler,,,,,xsuke wat bnde mcm nie,,,,pelix

    p/s:slm blogger :)

    delete
  • April 16, 2011 at 10:59 PM

    nape x wat pengapit pun cmtuh gak.. bru sempoi.. giler punya idea nie.. huhu !! :D

    delete
  • April 16, 2011 at 11:01 PM
    Wanzi says:

    dah tak bertamdun dah mereka ni.... akal kurang....

    delete
  • April 16, 2011 at 11:43 PM
    Miz Novexx says:

    mental mental... orang nak kawen la pakai bagai bagai,

    delete
  • April 17, 2011 at 12:04 AM
    kpah k-poh says:

    nak jimat kos baju...baik ler pakai baju murah...dr tak pakai langsung..kan..

    delete
  • April 17, 2011 at 12:13 AM
    miss mush says:

    haha.coooll.xde ape nak dipelikkan.dorang omputeh.biaselah.yang pelek budak2 melayu yang pakai separuh bogel tu.yang tu baru betul2 pelek.

    delete
  • April 17, 2011 at 12:29 AM

    salam kenai...er..memang terbaru punya styles nie..huhu..nanti bila khwin korang folo lah..haha..nice entry..folo u blog pls folo back yer..tq..

    kisah bapak dan anak daranya bedah

    Avast AntiVirus 4.8 PROFESIONAL Full + Life Time Key

    delete
  • May 3, 2011 at 7:28 PM
    LindaRahim says:

    belasah je la...hihi...x maloo...

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger