Artikel bloggers

Mari Ushar Promosi Hangat

Tuesday, December 13, 2011

Cuti2 Penang & cabaran makan2

,
Salam semua....

Lama dah x menulis di blog nie. Biasa la bz dgn study. Nie pun baru je abis exam yg penuh dgn drama dan tragedi.

Abis exam da la cuti seminggu smpi ahad nie. So aku yg dh 6 bln x balik kampung halaman yakni Pulau Pinang terindah dan terkenal dgn syurga makan kini bergegas balik dgn segera.

Banyak benda aku nak wat balik kali nie dan antaranya senarai makan2 yg dh lama aku nak penuhi sejak 6 bln lalu mcm nasi kandar kayu,nasi kandar kat umah tok aku kuah daging dia memang sedap pure gile,char koay teow jeff n sany,cendol n byk lg la. Memang confirm mcm org mengandung la aku pas seminggu nie...hahaha.

Well ari pertama je semalam aku dh sebat char koay teow sany n jeff.dan lokasi ke-3 aku malam tue burger adam. Memang sedap la. Korang nak terliur ushar gambar bwh nie...



Nie jeff mari


Nie sany mari


Sany char koay teow


Nie Adam burger...blh thn

Gambar burger xda sbb sh masuk perut baru igt nk ambik gambar...hehehe.

Well masih da 6 ari utk aku jalankn misi2 cuti di penang. So nantikan perkembangannya ye...

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 Kritikan pedas:

  • December 13, 2011 at 12:34 PM
    zumar says:

    Operasi membulatkan perut..hehe

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger