Artikel bloggers

Mari Ushar Promosi Hangat

Wednesday, December 14, 2011

Makan2 hari ke-2

,

Salam semua...

Hari nie rabu merupakan hari ke-3 aku di kampung halaman Penang Syurga Makan.

Semalam x dpt nak update sbb internet bikin kacau skit. So ari nie internet dh ok blh la aku update.

So semalam x berapa byk mkn sgt bkn sbb nk rehat ke tp kena tolong nak daaa. Biase la bila kita balik umah nie kena la ringan2 tulang skit.

Tp aku sempat makan cendol masa kuar gie beli barang. Nie gambarnye...




Pagi nie rabu aku breakfast koay teow hokkien di astaka taman tun sardon. Nie la breakfast aku sejak 8 thn lalu. Rase dia masih kaw mcm dulu.




So pasni aku update lg k. Stay tune with me...hehehe.

- Posted using BlogPress from my iPhone

0 Kritikan pedas to “Makan2 hari ke-2”

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger