Artikel bloggers

Monday, March 26, 2012

Mamat 'Spiderman' panjat lagi...

,

Salam semua...

Wah mmg dh lama btol x menulis di sini.Tue la bz sgt dok menulis jwb exam je.So ari aku tulis la skit utk korang baca...

Nie aku ushar satu news dlm KOSMO pasai mamat bernama Alain Robert yg diberi nama jolokan 'Spiderman' tue. Dia nie manusia mcm kita gak cuma hobi dia tue yg suka sgt panjat bangunan tinggi sana sini smpi org2 dunia bg nama mcm tue kat dia.

Lagi satu yg sempoi pasai dia nie, bila dia panjat dia nie x bapa guna alat kelengkapan keselamatan dan tali. Mcm mana dia panjat dan berani sgt tue hampa kena tanya dia sendiri.

So kali nie dia panjat satu bangunan 50 tingkat setinggi 215 meter di Jakarta. Kali nie dia panjat secara legal la sbb depa yg jemput dia. Kalau x tue dia ikut dan je panjat x kira boleh ke x. Tue pasai la sebelum nie die kena tangkap byk kali gak.

Tapi sini satu kita boleh ambik iktibar selain dok baca ja kisah org. Allah jadikan setiap manusia tue berbeza dgn kelebihan masing2. Xda sapa pun kurang. Makanya sungguh la Allah tue adil saksama. Jadi apa kelebihan anda? Share la sikit ye di ruang comment tue.

Sharing is caring....


Sumber: KOSMO

4 Kritikan pedas to “Mamat 'Spiderman' panjat lagi...”

  • March 26, 2012 at 11:31 AM
    afie_safiyya says:

    aisehhh berani giloss

    delete
  • March 26, 2012 at 12:08 PM
    ..cik hana.. says:

    adoi...yg tgk ni pun dah gayat camana la dia leh panjat erk...huhu

    delete
  • March 26, 2012 at 11:09 PM
    siraplycee says:

    masih tak pasti kelebihan sendiri.atau diri sendiri yang tak sedar.Yang penting kelebihan yang ada,kongsikan bersama kekurangan orang lain. :)

    delete
  • March 27, 2012 at 12:40 PM
    AzRi AtHiRaH says:

    ish x gayat ke.,mau nyer gugur jantung ni^^

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger