Artikel bloggers

Thursday, December 30, 2010

Ini kisah jenayah untuk tatapan korang...

,

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju ke kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut nak mintak tumpang.. jadi bas tu pun berhenti la… Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut.. Sorang perompak berkata.. "Keluarkan semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"
Sorang pekerja kilang tu membalas.. “..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keje..duit pun sikit je..”

Perompak berfikir seketika.. “Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa..”

Pekerja kilang yang muda berkata.. "Alalaa… takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..

"Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.. !"

2 Kritikan pedas to “Ini kisah jenayah untuk tatapan korang...”

  • December 30, 2010 at 5:31 PM
    adib says:

    apa hal mak cik tu??haha...cam ntah ape2 je..malas nk tulis kat sini..censored..

    delete
  • January 10, 2011 at 8:52 PM
    eyqa amin says:

    said...
    mak ai macik neyh
    andartu kowt~~
    ngeh ngeh ngeh ^o^

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger