Artikel bloggers

Wednesday, January 19, 2011

Berebut duit syiling di lebuh raya

,


Sape nak duit free? Tapi duit syiling je la. So korang gie di Kilometer 234 Lebuh Raya Utara-Selatan menghala ke selatan coz di situ da banyak duit syiling bertaburan sepanjang jalan berjumlah RM 75000, byk tue. Accident nie jadi semalam pukul 3 ptg.

Mcm mane blh da duit sepanjang jalan lak, jatuh dari langit ke? Actually da accident kat situ. Kete yg terlibat dlm accident da bawak duit syiling sebanyak tue, so ape lagi bertaburan sane sini la akibat impak maksima perlanggaran tue...hehehe.

Tapi kalau korang nak gie kutip skrg pun dah x sempat. 3 jam pas accident tue, duit tue dah berjaya dikutip selicinnye. Rakus betul rakyat Malaysia nie.

Tapi sian la pada orang yg accident tue, dah la kete remuk korang gie ambik duit dia lak. If kutip bagi balik xpe gak. So jgn wat gitu ye.

Nak bace berita nie, klik sini

p/s: Diaorg nie kutip cpt sgt pakai tgn ke or pki scoop je...hehehe

9 Kritikan pedas to “Berebut duit syiling di lebuh raya”

  • January 19, 2011 at 12:46 PM

    redha je r..hahaha..

    delete
  • January 19, 2011 at 1:44 PM
    RedVixen says:

    kat sini baru nampak perangai sebenar sekor-sekor... hahaha:D

    delete
  • January 19, 2011 at 3:06 PM
    deem says:

    tu dia....ni baru duit syiling.kalau wang kertas?ntah2 siap bertumbuk atas jalan tu.hahahahah....

    delete
  • January 19, 2011 at 8:25 PM
    Shahrin Oppa says:

    memang terbukti kerakusan mereka...!! :)
    3jam dapat settlekan duit syilling tu

    delete
  • January 19, 2011 at 9:11 PM
    :: Zanna :: says:

    peh!!kutip duit tu..eheh~~

    n3 baru : kena buang keje??

    delete
  • January 19, 2011 at 10:30 PM

    sedihnya tgk..... T_T

    delete
  • January 19, 2011 at 10:58 PM
    DeQdEq says:

    bknnya nak tolong mangsa kemalangan...yg tahu kutip duit tu sampa habis...klu bagi balik pada mangsa tak apa la juga...inilah Malaysia

    klu kat Jepun, klu ada tertinggal brg kt mana2...lps sejam kita dtg blk...mst brg tu msh ada tak terusik pun...betapa org jepun sgt2 amanah...brg org xkan diambil

    delete
  • January 20, 2011 at 11:11 AM
    CEPET says:

    hanya berebut syiling je..duit kertas mau berebut2

    delete
  • January 21, 2011 at 9:25 PM
    Mr. TN_SkY says:

    lolx...trbaca berita nih lam paper..org tuh tgh xcdnt bukan nk tlg..lagi rilek je g kutip..malukan org2 melayu je..kemaruk duit sgt =_=

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger