Artikel bloggers

Wednesday, January 19, 2011

Pakar Bedah - sape yg paling senang utk dibedah?

,

Lima pakar bedah sedang berbincang siapakah yang boleh menjadi pesakit mereka yang terbaik untuk mereka laksanakan pembedahan.

Pakar bedah pertama berkata, "Saya suka melihat seorang akauntan di atas meja pembedahan saya, sebab apabila anda membukanya, segalanya di dalam diri mereka adalah dinomborkan."

Pakar bedah kedua menjawab, "Ya itu mungkin betul, tapi awak patut mencuba juru-elektrik, segalanya dalam kod berwarna."

Pakar bedah ketiga menyambut, "Ohh... tidak!. Saya betul-betul merasakan bahawa pustakawan adalah yang terbaik, segalanya dalam susunan abjad."

Pakar bedah keempat pula bersuara, "Kamu semua tahu, saya sukakan pekerja binaan, mereka selalu mengetahui bila anda tertinggal barangan tertentu dalam diri mereka dan bilakah sesuatu kerja mengambil masa lebih lama daripada yang dijanjikan."

Tetapi pakar bedah kelima membuatkan mereka semua terdiam apabila beliau berkata, "Kamu semua silap, ahli politik adalah yang termudah untuk dibedah. Mereka tiada berhati perut, tiada perasaan, dan isi kepala mereka sentiasa boleh diubah-ubah."

p/s:
1. Harap pd politician jgn mare ye, nie lawak je. Maaf zahir batin ye..kuikui
2. Bijak benor pakar bedah ke-5 tue, anda setuju x dgn pendapat dia?

28 Kritikan pedas to “Pakar Bedah - sape yg paling senang utk dibedah?”

  • January 19, 2011 at 9:04 PM
    lemolemo says:

    seronok tol bace surgeon kelime..stuju sangat2 la:DD

    delete
  • January 19, 2011 at 9:52 PM
    a-En says:

    hahah,
    lawak2 ;)

    delete
  • January 19, 2011 at 10:47 PM

    bgus2..mane dpt idea ni..;p

    delete
  • January 19, 2011 at 10:53 PM
    RedVixen says:

    hahaha... agreed!!

    delete
  • January 19, 2011 at 10:56 PM
    sYu's RaMLi says:

    wow....agree!!

    delete
  • January 19, 2011 at 11:30 PM
    hafiz says:

    :) terbaik

    delete
  • January 20, 2011 at 9:02 AM
    TiMmiE says:

    ini memang sgt lawak..dan mungkin juga pelik tapi benar. :P

    delete
  • January 20, 2011 at 9:07 AM
    deem says:

    atau tak yah bedah la kan.hehehe

    delete
  • January 20, 2011 at 11:01 AM
    asliner says:

    terbaek..
    tapi tak semua yang tak berhati perut..
    but i like this sindiran! =)

    delete
  • January 20, 2011 at 12:53 PM

    tajam btul sindiran,haha

    delete
  • January 20, 2011 at 1:01 PM
    duan lang says:

    ngeh3...XD

    delete
  • January 20, 2011 at 1:01 PM
    duan lang says:

    ngeh3...XD

    delete
  • January 20, 2011 at 1:24 PM

    saia sokong gle..HAHAHA..

    delete
  • January 20, 2011 at 3:26 PM
    Syafiq Rosli says:

    ahak..

    delete
  • January 20, 2011 at 4:26 PM

    haha..smart.mmg tepat mngena

    delete
  • January 20, 2011 at 7:01 PM
    :: Zanna :: says:

    wah!!! sangat setuju :)


    n3 baru : dah kena buang keje ker?? ^.^

    delete
  • January 20, 2011 at 7:08 PM
    AnahSamsudin says:

    agree 105.89% hahah =P

    delete
  • January 20, 2011 at 11:32 PM

    hahahaha....
    tapi tautak kenapa pakar bedah pakai baju hijau?
    Sebab hijau akan meneutralkan warna merah iaitu darah. doktor boleh rasa pitam bila asyik melihat warna merah dalam waktu yg sangat lama (pembedahan ambil masa lebih 3 jam)
    hijau itu warna sejuk

    delete
  • January 20, 2011 at 11:59 PM
    n!da says:

    cinta misteri.
    that was a very good info. tengs.

    tapi politician susa kot nk bedah. wire2 berselirat sebab suke puter belit. hohoho

    delete
  • January 21, 2011 at 12:18 AM

    hahhahaha......terbek

    delete
  • January 21, 2011 at 8:54 AM

    kenapa ahli politik tu kena bedah ek? dia skt apa??????

    delete
  • January 21, 2011 at 8:55 AM
    misz beauty says:

    seb bek hanya orang biasa ;-)

    delete
  • January 21, 2011 at 12:05 PM

    hahha...memang terbaek yang no 5..loike :)))

    delete
  • January 21, 2011 at 1:10 PM
    fATia says:

    ahakzz.. xboley blah der!

    delete
  • January 21, 2011 at 11:23 PM
    ieqa says:

    HAHAHAA pandai laa beliau!

    delete
  • January 22, 2011 at 1:45 AM
    Mr. TN_SkY says:

    cool lorrh surgeon kelima ahaha :-D

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=171538009557604&id=100001042194267&notif_t=feed_comment#!/profile.php?id=100001042194267

    delete
  • January 22, 2011 at 12:11 PM
    Cikbelog says:

    pakar bedah yang kelima memang jujur.hehe

    delete
  • January 23, 2011 at 3:52 PM
    SayaNina says:

    best2!!!:D

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger