Artikel bloggers

Mari Ushar Promosi Hangat

Sunday, January 09, 2011

Imej hantu pada malam Jumaat

,

Korang penah da pengalaman jumpe hantu or tersnap gambar bersama hantu ke? Aku x nak berbahas kat sini samada hantu tue wujud or x. Walaupun byk pendedahan kewujudan hantu yg penah dibuat golongan profesional atau individu perseorangan mcm Seeker tue, pe yg aku blh katakan hanya Iblis dan jin yg wujud. Dan puak nie la yg main peranan bukan utk takutkan kita sebenarnye tp just nak lemahkan iman kita.

Tapi nie satu berita di KOSMO yg aku bace sal sorang budak nie, Safura Zakaria yang tersnap skali imej aneh yg dikatakan sbg wanita tanpa wajah dgn pakaian serba hitam kat rumah datuknye pd mlm Jumaat lepas. Pas snap tue dia x ushar lg gambar tue n gie kuar jln2 jap. Pas blk jln mlm tue dia pun tgk la gambar yg dia snap tadi n tergezut dia tgk gmbr yg dia ambik tue da imej aneh tue.

Well aku dgn ini ucapkan tahniah pd Safura coz bkn senang nk dpt peluang bergambar dgn hantu. Kebanyakan hantu malu2 dan gie sembunyi je. Dan takziah gak coz confirm dia akan demam sejuk utk beberapa mlm dan kesan berpanjangan bergambar bersama hantu...hehehe.

Nak tahu lebih lanjut klik sini

p/s: Wah musti budak nie x leh tido malam nie. Da sape2 penah da pengalaman mcm nie gak? Pe reaksi korang kalau jd mcm nie...pengsan, menjerit?hehehe

18 Kritikan pedas to “Imej hantu pada malam Jumaat”

  • January 9, 2011 at 3:19 PM
    Seizer says:

    aku pernah nampak bola api usha aku tidur mase zaman2 asrama dulu....

    cantik tapi kecut perut

    delete
  • January 9, 2011 at 3:28 PM
    Unknown says:

    aku penah nampak kain kapan terbang ada lah dekat sekolah rendah.huuu
    seram gak lah cita pasal nie.

    delete
  • January 9, 2011 at 3:45 PM
    nur baizura says:

    aku pon pernah nampak hantu.tp dia x kacau.mekaseh hantu!

    delete
  • January 9, 2011 at 5:35 PM
    Anonymous says:

    huhuhu... menakutkan...

    delete
  • January 9, 2011 at 6:14 PM
    Telaga Putih says:

    sy pnh jumpa antu..siap dipanggil lg..masa 2 sy nk kuar g kedai,dia pgl nama sy berulang2 kali..huk9

    delete
  • January 9, 2011 at 6:48 PM
    dot dot says:

    cuak jer tgk ni..patut nye xyah kecoh kan..byk2 bace ayat quran.

    delete
  • January 9, 2011 at 7:02 PM

    aku pernah nampak gantungan pakaian dalam. err itu hantu ke/ hehe

    delete
  • January 9, 2011 at 11:12 PM

    klu keen xdpt tido mlm nih, jg jyouth! grrrr~ tehehehee~ ^_^

    delete
  • January 9, 2011 at 11:30 PM
    WanFadhilah says:

    kalau sya jumpa, konpem terus pengsan.. nak tgk citer2 seram pn dah takut, ni apatah lagi kalau jmpa betul2.. aish.. mintak jauh la..

    delete
  • January 10, 2011 at 2:07 AM
    DiNaZ says:

    aku pernah gak nampak hantu nie...dah la bulan posa x puasa orang dok semayang teraweh dia dok makan kat belakang hantu tul member aku tu...^_^

    delete
  • January 10, 2011 at 10:23 AM
    siMpLY nana says:

    jauhkan lah

    delete
  • January 10, 2011 at 12:05 PM
    Diyanieee says:

    wargghhhhh..
    ada hantu kt blkg arr..

    delete
  • January 10, 2011 at 12:33 PM
    deem says:

    uish....tak nak aku...takot!!!

    delete
  • January 10, 2011 at 3:36 PM
    odahonebizz says:

    aku lg tkut org yg prangai mcm hantu...rompak, bnuh & rogol org sana sini...at lease hantu xpnh cekik org smpi mati...hoho

    delete
  • January 10, 2011 at 7:20 PM
    hamihemo says:

    jom follow blog ni http://pau-matahari.blogspot.com/

    delete
  • January 10, 2011 at 11:13 PM
    Mr.TN_SkY says:

    ahaha =_= ..dye menunjulkan diri kerana sebab tertentu..:-)

    delete
  • January 15, 2011 at 2:04 PM
    cek chun says:

    moral- jgan suka ambik pic posing sorang2 :p

    delete
  • September 11, 2012 at 11:09 PM
    thenameiseina says:

    saya kawan saffura ni, dulu pun sy satu uitm dia dalam course TESL, sy kawan rapat dia skang.. n mmg pic ni mmg asli, bukan edit2 ke apa. sy usha blog lain dorang kata fail lah, edit lah.. huhu. n yes, saff demam seminggu lepas tu.. kesian dia.. haih -.-

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger