Artikel bloggers

Monday, January 10, 2011

Malam Pengantin...

,

Seorang lelaki bernama Ahmad yang baru saja menjalani malam pertama bersama isterinya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang kawan, Abu.

"Wah, gila sungguh! Ternyata memang betul la," ujar Ahmad. "Pe yg kita biase wat mase bujang, boleh berulang pada malam pengantin."

"Sebenarnya pe yg jadi semalam?" si Abu tanye nak tahu.

"Begini. Kau tau kan mase bujang aku suka melanggan perempuan."

"Ha ah...dah tue?"

"Nah, malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan hubungan, tanpa sengaja aku terberi wang RM 100 pada isteri aku."

"Wah, gila kau nie!" Abu terperanjat. "Dah tue mcm mane? Isteri kau x marah ke?"

"Tue lah masalahnya," Ahmad menjawab. "Dia malah bagi balik pulangan wang RM 25 kat aku!"

Maksudnya..isteri dia pun penah dilanggan la..hehehe...padan lah...

p/s: Alahai terkantoi suda...hehehe

22 Kritikan pedas to “Malam Pengantin...”

  • January 10, 2011 at 5:51 PM

    huahuahua....

    delete
  • January 10, 2011 at 6:31 PM
    RedVixen says:

    lelaki yang baik untuk perempuan yang baik...
    nyahahaha

    delete
  • January 10, 2011 at 7:00 PM
    lini hasnan says:

    ish ish ish..

    delete
  • January 10, 2011 at 8:51 PM

    hikhik...klakar..

    delete
  • January 10, 2011 at 8:54 PM
    Raji berkata says:

    hahaha jodoh2 =.="

    delete
  • January 10, 2011 at 9:50 PM
    Mayra Hilton says:

    HAHAH.bongok betoi!

    delete
  • January 10, 2011 at 10:22 PM
    zureen says:

    hahah! lucu juga ni.. :P

    delete
  • January 10, 2011 at 11:26 PM
    bukankosong says:

    kih..kih..sesuai depa 2 berkahwin

    delete
  • January 10, 2011 at 11:41 PM
    dyah pinky! says:

    ahaha. bongoks la crita ni. lawak sungguh.

    :D

    delete
  • January 11, 2011 at 1:12 AM

    lol

    delete
  • January 11, 2011 at 7:56 AM

    muahahahaha

    delete
  • January 11, 2011 at 8:39 AM
    dwaty says:

    gilo mu....

    delete
  • January 11, 2011 at 10:12 AM
    Nur Atiqah says:

    lelaki baik hanya untuk perempuan yang baik..begitu lah sebaliknya... :)

    delete
  • January 11, 2011 at 10:29 AM
    DaK CoMoT says:

    ahahahaa...pdn muka...so jg dri bek2 kalau nak yg baik...ngeee

    delete
  • January 11, 2011 at 10:36 AM

    hahaha..mcm2..biasela kan..org yg bek untuk yg bek jugak!so padan sgt la tuh~

    delete
  • January 11, 2011 at 11:19 AM
    mOOn says:

    hahaha.. 2 x 5 .. mmg patut pun dpt bini cam tuh..

    delete
  • January 11, 2011 at 12:02 PM

    adeke?? adehhhh haiii :P

    delete
  • January 11, 2011 at 6:28 PM
    ♥LyNnDa♥ says:

    ahakz...
    sengal je kn..huhuhu =P

    delete
  • January 12, 2011 at 3:48 AM
    Mr. TN_SkY says:

    wakakakaaka...dua2 sme je...

    delete
  • January 13, 2011 at 1:35 AM
    Shino says:

    hahaha....da bace da yg ni..

    ShinoXyuna

    delete
  • January 15, 2011 at 7:08 AM
    sarah abadan says:

    hahaha...mengong punye manusia.. XD

    delete
  • January 29, 2011 at 9:55 AM
    Armiza says:

    ayooo...parah ni...

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger