Artikel bloggers

Saturday, January 22, 2011

Muntah-muntah

,

Suatu hari di sebuah negara Eropah diadakan satu pertandinganan iaitu menahan bau di dalam sebuah bilik kecil yang didalamnya dimasukkan 10 ekor kambing.

Peserta pertama dari Amerika..
Baru 3 minit dia sudah keluar sambil muntah-muntah.

Peserta kedua dari Jepun..
Baru 10 minit dia sudah pengsan.

Peserta ketiga dari Afrika,
Baru 30 minit dia terus keluar dan muntah-muntah.

Terakhir peserta dari Bangladesh...
Baru 1 minit... 10 kambing itu keluar dan muntah-muntah.

p/s: Hanya lawak semata2. Kalau anda pula mcm mana? Anda or kambing tue yg muntah? Moralnya rajin2 la mandi ye....hehehe

17 Kritikan pedas to “Muntah-muntah”

  • January 22, 2011 at 5:33 PM
    schaze zainn says:

    hihi.. kalo kamu masuk tentu tak sampai 10 saat, kamben2 tu yg lari..lalala =D

    delete
  • January 22, 2011 at 7:51 PM

    ha3.. tak sempat awak nak masuk kambing2 tu dah lari lintang pukang.. susah sangat ke nak mandi?? seronok la mandi.. lepasmandi rasa segar sangat.. badan pun wangi.. he3

    delete
  • January 22, 2011 at 8:33 PM
    Mr. TN_SkY says:

    hahaha..dalam perli bro?

    Newbies Susahkan Blogger Senior?

    delete
  • January 22, 2011 at 10:01 PM
    :: Zanna :: says:

    ahakz!!! lawak2..huhu~~ ai.. la kambing pandai gak ko yer..huhu~~


    n3 baru zanna ^.^

    delete
  • January 22, 2011 at 10:21 PM
    Faris CJ says:

    hihihihi... mengancam disitu

    delete
  • January 22, 2011 at 11:09 PM
    pikapie says:

    err. errr. aku wangi aahh. HAHA

    delete
  • January 23, 2011 at 9:44 AM
    MyLaDYnuR88 says:

    kesian kt kambing 2....cnfirm pas ni xleh makan rumput..

    delete
  • January 23, 2011 at 2:04 PM
    cacing says:

    ni nasib baik kambing... kalo kena masuk dalam bilik yang ada 4orang bangla mau mati terkejut dalam bilik tu... hahhahah

    delete
  • January 23, 2011 at 3:39 PM
    kiwi says:

    hahaha .. betul2 kelakar cerita ni XD

    delete
  • January 23, 2011 at 4:39 PM

    hahahahahaaha hampeh...hak3..kambenk3

    delete
  • January 23, 2011 at 7:06 PM
    dumbo . says:

    haha . gile arhh . ni mesti ada pengalaman ;P

    delete
  • January 24, 2011 at 12:51 AM
    gaung says:

    kami xla sebusuk tu..

    delete
  • January 24, 2011 at 10:19 AM
    n!da says:

    hahaha. mamat bangladesh mmg ade aura bao yg sgt berkesan.

    smpi kalau aku beli mi mamak dari kedai mamak bau nye lekat. hohoo.

    delete
  • January 24, 2011 at 7:17 PM

    ohhhhhh..perli org tak mndi ye??hahhahaha

    delete
  • January 25, 2011 at 2:03 PM

    nice joke'

    ademncats

    delete
  • January 26, 2011 at 11:07 AM
    man says:

    weh maner ko tau Bangladesh tak suka mandi?

    delete
  • January 29, 2011 at 9:18 AM
    Armiza says:

    heheh...jadi..sila rajin2 wangikan diri..jangan sampai nanti kambing yang muntah dulu..heheh...

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger