Artikel bloggers

Thursday, January 20, 2011

Pergi ke pejabat naiki 'basikal torpedo'

,

Ade sape nak jimat duit ke tempat keje, sekolah or mane2 la. So korang ade option baik punye iaitu Basikal Torpedo.

Basikal nie adalah idea bijak Ian Fardoe yg merupakan seorg pekerja di sebuah pusat pembangunan basikal di Whitmore Reans, Britain. Dia cipta basikal nie berikutan harga petrol yg kian melambung tinggi di Britain.


Basikal nie dikenali sbg Basikal Torpedo sbb bentuknye yg seakan peluru berpandu torpedo. So dgn adenye basikal nie, xde la anda perlu bayar harga petrol. Blh jimat duit buat beli burger ke.

Aku rase kalau basikal nie betul2 da kelajuan torpedo lagi org suke kan...hehehe.

Nak bace berita nie, klik sini

p/s: Sape lak di Malaysia nie nak cipta pe2 yg dpt elak guna petrol? Basikal terbang ke? Hehehe

6 Kritikan pedas to “Pergi ke pejabat naiki 'basikal torpedo'”

  • January 20, 2011 at 12:21 PM

    haha..smart lah!
    kalau selaju torpedo, aku nak satu.haha

    delete
  • January 20, 2011 at 7:20 PM
    RedVixen says:

    errkkk... camna dia nak bernapas kat dalam tu???

    delete
  • January 20, 2011 at 8:42 PM

    tak sakit belakang ke naik beskal camgini?

    delete
  • January 20, 2011 at 8:56 PM
    fara feroza says:

    cam tak muat je kalau farah..huhu

    delete
  • January 21, 2011 at 12:54 AM
    n!da says:

    bukan xnak. tp kene ade trend setter yg berani bwt mcm ni. then baru ramai yg berani ikut. hohoho

    delete
  • January 21, 2011 at 6:33 AM
    izzysabki says:

    klu jalan 2 lurus je xpela..ni byk trafic jam..sama gak lmbt smpi tmpt keje:P

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger