Artikel bloggers

Wednesday, January 12, 2011

Permainan video air kencing di Tokyo

,

Wah orang jepun skali lagi maju ke depan. Diaorg nie kan terkenal dgn kepandaian mencipta teknologi canggih. So teknologi pelik pun tak ketinggalan juga menjadi salah satu ciptaan penting diaorg.

Pe benda pelik nie? Well nie sebenornye permainan video utk menguji air kencing si lelaki bagi mengetahui KELAJUAN dan KEPANASANnye menerusi sensor di bawah mangkuk tandas.

Menurut sumber mengatakan permainan nie akan diletakkan di dlm tandas di 5 buah stesen tren di Tokyo, Jepun. Permainan nie merupakan ciptaan Syarikat Sega bertujuan utk jadikan tandas sebagai suatu tempat yg menarik.

Ade2 je diaorg nie kan. Benda mcm nie pun nak cipta gak kan. Pe yg pasti tandas yg da permainan nie mesti jd tumpuan la. Confirm la org beratur nak try...hahaha

Nak tau lebih lanjut klik sini

p/s: Korang nak benda nie da d Malaysia x? Agak2 korang la, utk pompuan lak mcm mane ye?hehehe

16 Kritikan pedas to “Permainan video air kencing di Tokyo”

  • January 12, 2011 at 1:26 PM
    eVy-D-YaNa says:

    hehe..bru dgr psl ni kat hot.fm pg td..

    ntah apa2 diorg ni...ish!

    Talk of A Soul

    delete
  • January 12, 2011 at 2:49 PM

    errkkk..macam ni pon ade ker?

    delete
  • January 12, 2011 at 3:25 PM
    T-CH3R MY@ says:

    hahaha nice !
    mcm-mcm lar dorang ni

    delete
  • January 12, 2011 at 7:23 PM

    hahaha.. lawak.. ada gak permainan macam nie..

    delete
  • January 12, 2011 at 7:29 PM

    lepas ni tandas bergerak plak..nak kencing je x pyh cri tndas jauh..haha~

    delete
  • January 12, 2011 at 10:27 PM
    zacky ~786~ says:

    perghh .. mmg hebat// ekekee...

    delete
  • January 13, 2011 at 9:45 AM

    err..nak jadikan tandas sbgai tempat yg menarik?? selame ni ade jek org suke lepak kat tandas lebih2 lagi budak2 skola..tandas=tempat nak isap rokok..hehe

    delete
  • January 13, 2011 at 5:00 PM

    bengong lar depa nie...

    delete
  • January 13, 2011 at 5:27 PM

    hahaha
    jpon mmg glak sket~

    delete
  • January 13, 2011 at 6:41 PM
    Cma Shiema says:

    heh3..itk pempuan..x sesuwai...

    delete
  • January 14, 2011 at 11:48 AM
    cik nur says:

    tak der kegunaan yang munasabah pn nak wat ntah pape jer

    delete
  • January 14, 2011 at 7:44 PM
    Mr. TN_SkY says:

    errr..maju sangat dah nie..sampi mende2 cmnih pun direka ahaha

    delete
  • January 15, 2011 at 10:40 AM
    sarah abadan says:

    takde keje dah ke diorang ni... -.-

    delete
  • January 15, 2011 at 3:23 PM
    Wan Gerrard says:

    terbaik gak =P

    delete
  • January 15, 2011 at 9:08 PM
    cik faez says:

    euww . pengotor aa ..

    delete
  • January 16, 2011 at 7:44 AM
    kimi90 says:

    nk try ar..bila la nk ade kt m'sia nih..hehe =P

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger