Artikel bloggers

Thursday, January 13, 2011

RM65,000 untuk setiap pemain

,

Wah pemain2 n jurulatih skuad bola sepak kebangsaan yg menjuarai Piala Suzuki AFF bulan lepas dapat pemberian insentif saham amanah n wang tunai berjumlah RM 65,000 setiap sorang. Banyak tue diaorg dpt. Blh wat mcm2 tue, blh mkn BigMac berkali2 la smpi buncit...hehehe.

Pemberian tue diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sendiri di kediaman rasminye, Seri Perdana di Putrajaya. Saham yg diaorg dpt tue berjumlah RM 50,000 tp blh kuarkan 10 thn akan dtg je. Ok la tue, at least dh de simpanan utk anak2 diorg or utk mase depan. Baki RM 15,000 adalah sumbangan kerajaan dan Skim Hadiah Kemenangan Sukan (Shakam) Majlis Sukan Negara.

Tahniah kpd pemain2 kebangsaan atas usaha gigih korang bwk balik Piala Suzuki AFF tue dan korang memang layak sgt2 dpt pemberian insentif tue. Aku harap pemain2 kita nie akan lebih motivated lagi utk berlatih n improve skill corak permainan utk berjaya lagi dlm sukan bola sepak.

Nak bace berita nie, klik sini.

p/s: Ape korang akan wat kalau dpt RM 65,000? Ade sape2 yg rase blh abiskan duit tue dlm mase sehari?hehehe

5 Kritikan pedas to “RM65,000 untuk setiap pemain”

  • January 13, 2011 at 12:23 PM
    Cik Tqah says:

    tuh la.. men bola sepak2 dah dpt duet byk..bleh wat blnja kawen dah..

    delete
  • January 13, 2011 at 1:52 PM

    Patut la minyak petrol naik harga....yang lain leh peruntukkan...ehm....ehm.....

    delete
  • January 13, 2011 at 6:01 PM
    RedVixen says:

    erk... berbaloi ke?

    delete
  • January 13, 2011 at 7:03 PM
    ieqa says:

    Main bola je bole dapat berpuluh ribu.
    Nak jadi pemain bola jugak laa. LOL
    haha

    delete
  • January 14, 2011 at 8:35 PM
    Mr. TN_SkY says:

    ahahah..for me..berbaloi dengan apa yg diorang buat..beribu2orang pernah try tpi xdpt kan? :-) cume jgn lupe diri sudah/..play football, be an engineer sume stu pekerjaan..susah kalau xde skill hee...

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger