Artikel bloggers

Tuesday, June 21, 2011

Hanya tinggal seluar dalam

,

SHAH ALAM – Seorang kontraktor terpaksa menempuh detik-detik cemas apabila menjadi mangsa samun dua lelaki berparang ketika memberhentikan keretanya di tepi Lebuh Raya Lembah Klang Baru (NKVE) berdekatan Tol Setia Alam di sini semalam.

Dalam kejadian pada pukul 3.45 pagi itu, lelaki berusia 32 tahun itu kerugian hampir RM100,000 setelah kereta Honda City miliknya dilarikan oleh dua penjenayah terbabit. Selain kereta, beberapa barangan seperti dua unit telefon bimbit Sony Erisson, Smart Tag, dompet berisi wang tunai RM240 dan seutas jam tangan turut lesap.

Lebih memalukan, mangsa dipaksa menanggalkan baju dan seluar sebelum ditinggalkan di tepi lebuh raya itu di Kilometer 7.1 menuju ke arah Kuala Lumpur yang jaraknya kira-kira 10 kilometer dari tempat mangsa dihampiri kedua-dua suspek itu. Sumber KOSMO

p/s: Kalau korang jd mcm nie ditinggalkan di tepi jln berseluar dlm je, pe reaksi korang? Penyamun tue pun satu dah samun cukup la.Nie ngan baju orang tue pun nak kebas gak.Nasib baik penyamun tue x kebas seluar dlm dia skali....ish2!!!

14 Kritikan pedas to “Hanya tinggal seluar dalam”

  • June 21, 2011 at 8:50 AM
    Mrs.Yie says:

    mestilah malu tahap seratos..!!!

    delete
  • June 21, 2011 at 8:57 AM
    kay masingan says:

    oh malunya. tidak dapat saya bayangkan..

    delete
  • June 21, 2011 at 9:06 AM
    Mario says:

    sian dia...

    delete
  • June 21, 2011 at 9:20 AM
    ken says:

    wah kalau begitu.. tentu marah dan malu :/

    delete
  • June 21, 2011 at 9:20 AM
    Liyana Zahim says:

    Mmg taap terjahat.. Sje khianat kot.. Tak pon ade motif.. Pehhh.. Gambo gajah tu mengancam jugek ek.. Hahahah~

    delete
  • June 21, 2011 at 9:29 AM
    Semut Senyum says:

    mak aiii.... hish...tak dapet den nak bayangkan eh...

    delete
  • June 21, 2011 at 9:37 AM

    tak dpt bayangkan perasaan org tu camne.mesti tersangat malu.huhuhu.

    delete
  • June 21, 2011 at 11:10 AM

    ksian btul

    delete
  • June 21, 2011 at 3:08 PM

    manusia yang tidak mempunyai hati dan perasaan~

    delete
  • June 21, 2011 at 5:05 PM
    cik bulan says:

    huhu..pasni kna pkai baju koyak2..baru pnyamun xamek..hak3

    delete
  • June 21, 2011 at 5:56 PM
    RedVixen says:

    ekk... perompak tu gila ke apa??

    delete
  • June 22, 2011 at 3:14 PM
    izryn says:

    kebimbangan...lagi2 bila bnyak kerja dan terpaksa balik lewat malam....takut kena cam gini lah nih...mudah2an di lindungi Allah...

    delete
  • June 22, 2011 at 3:15 PM
    izryn says:

    kebimbangan...lagi2 bila bnyak kerja dan terpaksa balik lewat malam....takut kena cam gini lah nih...mudah2an di lindungi Allah...

    delete
  • June 22, 2011 at 6:56 PM
    amir aizat says:

    huhu kesian nye die tu,heeheh

    delete

Sila Tinggalkan Jejak Kaki Anda Di Sini

 

Journey of Youth Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger